2007/03/30

Good, Better, Best

"Good, Better, Best
You never take a rest
Until your good is better
And your better,best!"

這是一位七十多歲的VIP病人今天說的話,我覺得很有意思,因此記下來。
今天覺得很高興,因為今天的工作很rewarding,除了以上說的那位病人外,還有另一家人,雖然病人情況變差了,但病人本身和家人的態度都很正面。

除此之外,是同事的suprise,從沒想到同事們竟為我買了一個蛋糕呢!哈哈!


之後回校,今天的"present"也很順利,還有另一suprise,有一位同學竟給我預備了真正的"birthday present"呢!真的"未生日,先興奮!"

期望有更多suprises!!朋友,很久不見了!

3 則留言:

Unknown 說...

好耐無見,見到你d相真係開心。令到忙於工作的我精神一陣。 唔知點解突然間諗起小學個時一齊串生字,......哈哈 Island (*唔知你記唔記得)
老人癡呆.......記得遠野,唔記得近野。

匿名 說...

Happy Birthday!
我見到你個開心樣我都好開心呀!我都俾個surprise你,我買咗樓呀!遲啲叫你上嚟玩啦。

匿名 說...

見到你寫的東西.
開始漸漸的應用了堂上所學的.
思想的和行動的都變得主動和正面.
還有的是.
向著thinker進發.
實在可喜.
We are just born to be thinkers.
When we THINK, we LIVE!