2006/09/04

開學了!

開學了,既興奮,又緊張!

星期六剛完成orientation,眾師兄師姐也說此course極其辛苦,但很"抵玩",皆因可免費瘦身,而且是Part Time 性質的course,擁有Full Time的 work load,一星期要看六至八份journals 才可上課等等‧‧‧你說可怖與否?

漫長的"暑假"就這樣結束了,各方好友,可能我會從此消失,有機會的話我會多寫blog 來update近況,而且在此先抱歉(如日後不能赴約),但不要就此放棄我呵!

其實,總算在開學之前做了想做的東西,今個夏季也過得充實。去了日本旅行;約會了很多不同及久久不見(有的大概是十年,近些四五年,還有一兩年)的朋友見面吃飯;修讀了音樂治療短期課程;買了那套improvision package(可惜真的沒時間鑽研);還去了一次海灘,燒烤;兩次船河,兩次wakeboard,香蕉船等。也沒躲懶,一有時間便去physical做運動。感覺自己好像健康了些‧‧‧

希望我可開心地"捱"過這兩年吧!!

4 則留言:

匿名 說...

只要係自己o既興趣,就算多o野做都會讀得好開心o架。
好似我個diploma咁,雖然多功課交﹐但我覺得我開始讀之後個人都有生氣咗。(有意義o既活動真係好重要呢!)
加油呀!好過讀 D cheap 雞 master "握" 個 master 返o黎。

匿名 說...

加油、努力﹗希望你學到你想學o既o野,甚至更豐富。祝福你﹗

匿名 說...

Happy for U. Hope I can also lead a meaningful life like yours.
Add oil.
(I agree what "anonymous said", don't study cheap chick master).

匿名 說...

點會放棄你...
可要小心身體啊.
之前我上遊戲師個個星期六番三個鐘都覺得辛苦...
你呢個科都唔野少...
之前睇你話唔識飲酒的那篇
笑得我...
wet妹...
死未?